Maty wygłuszające do drzwi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Nexus6
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4847
    • Volkswagen

    #76
    ten wątek, strona 3 punkt 2 :diabelski_usmiech
    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #77
      Zamieszczone przez xekon
      nie mialem opalarki ani zadnej suszarki wiec moja wyklejka zewnetrzna nie ulozyla sie tak ladnie do profilu drzwi.
      A jak dokladnie uzywac opalarki (zakupilem sobie jednorazowkie :diabelski_usmiech ) ,mate podgrzewamy przed nalozeniem ,czy juz po nalozeniu formujemy? :roll:
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        #78
        Zamieszczone przez Samiec
        Zamieszczone przez xekon
        nie mialem opalarki ani zadnej suszarki wiec moja wyklejka zewnetrzna nie ulozyla sie tak ladnie do profilu drzwi.
        A jak dokladnie uzywac opalarki (zakupilem sobie jednorazowkie :diabelski_usmiech ) ,mate podgrzewamy przed nalozeniem ,czy juz po nalozeniu formujemy? :roll:
        i przed i po
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • arci9
          RS
          • 2004
          • 2007

          #79
          Zamieszczone przez MisiekWAW
          Zamieszczone przez Samiec
          Zamieszczone przez xekon
          nie mialem opalarki ani zadnej suszarki wiec moja wyklejka zewnetrzna nie ulozyla sie tak ladnie do profilu drzwi.
          A jak dokladnie uzywac opalarki (zakupilem sobie jednorazowkie :diabelski_usmiech ) ,mate podgrzewamy przed nalozeniem ,czy juz po nalozeniu formujemy? :roll:
          i przed i po

          przed celem rozgrzania trochę mat i żeby dobrze się układały oraz nie pękały przy przycinaniu, a potem po nałożeniu dajesz czadu aż zniknie kratka na matach i po ostygnięciu będzie twarda... 8)

          Komentarz

          • LIFE
            Ambiente
            • 2005
            • 183

            #80
            przed celem rozgrzania trochę mat i żeby dobrze się układały oraz nie pękały przy przycinaniu, a potem po nałożeniu dajesz czadu aż zniknie kratka na matach i po ostygnięciu będzie twarda...
            A lakier na drzwiach (od strony zewn.) nie odejdzie albo czy nie pojawią się bąble albo inne cuda ? :roll:
            Power is nothing without control !
            "Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)

            Komentarz

            • arci9
              RS
              • 2004
              • 2007

              #81
              A lakier na drzwiach (od strony zewn.) nie odejdzie albo czy nie pojawią się bąble albo inne cuda ?
              nie słyszałem,żęby komuś od tego odchodził :roll: podgrzewasz maty, które w końcu są grube i bezpośrednio na drzwi nie działasz (podgrzewasz):wink:
              u mnie też zresztą nic się nie dzieje, a nie jest to pierwsze auto z wytłumionymi drzwiami :P

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #82
                Podgrzewamy w granicach rozsadku, a nie tak zeby blache stopic i farbe opalic, bo sa takie opalarki o wiekszej mocy rowniez.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #83
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Podgrzewamy w granicach rozsadku, a nie tak zeby blache stopic i farbe opalic, bo sa takie opalarki o wiekszej mocy rowniez.
                  Ja to zapodalem najtansza opalrkie TOYO chyba do 600stopni dane z papieru , mam tylko nadzieje ze wytrzyma cale wyklejanie i nie padnie po jedych drzwiach :diabelski_usmiech

                  A takie jeszcze jedno pytanko czy da rade wygluszanie zrobic na dworzu ? ,bo cos tak patrze ze nie mam garazu :roll: U babci garaz byl budowany za czasow maluchow i occta moze i by tam weszla ale sie drzwi nie otworzy :evil:
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #84
                    Zamieszczone przez Samiec
                    A takie jeszcze jedno pytanko czy da rade wygluszanie zrobic na dworzu ? ,bo cos tak patrze ze nie mam garazu :roll: U babci garaz byl budowany za czasow maluchow i occta moze i by tam weszla ale sie drzwi nie otworzy :evil:
                    można, w czym widzisz problem :?: :roll: tylko deszcz może Ci storpedować projekt :zlosnik:
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • Samiec
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 4287
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #85
                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                      można, w czym widzisz problem :?: :roll: tylko deszcz może Ci storpedować projekt :zlosnik:
                      Obawiam sie zamieci w postaci wiatru z piaskiem :twisted: i ze sie to poprzylepia do mat :roll:
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz

                      • misiekwaw
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7715
                        • Ford

                        #86
                        Zamieszczone przez Samiec
                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                        można, w czym widzisz problem :?: :roll: tylko deszcz może Ci storpedować projekt :zlosnik:
                        Obawiam sie zamieci w postaci wiatru z piaskiem :twisted: i ze sie to poprzylepia do mat :roll:
                        jak się nie poprzykleja do strony która naklejasz to nie widze problemu :roll: wybierz sobie odpowiednio pogodny dzień :zlosnik:
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz

                        • Nexus6
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 4847
                          • Volkswagen

                          #87
                          ustaw się zamkniętymi drzwiami do wiatru
                          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                          Komentarz

                          • arci9
                            RS
                            • 2004
                            • 2007

                            #88
                            Obawiam sie zamieci w postaci wiatru z piaskiem i ze sie to poprzylepia do mat
                            wpadaj do mnie to Ci pomogę, będzie garaż jakby coś oraz dwie pary rąk do pomocy i jeszcze jedna opalarka Toyo więcej :diabelski_usmiech

                            Komentarz

                            • Samiec
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4287
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              #89
                              Zamieszczone przez arci9
                              wpadaj do mnie to Ci pomogę, będzie garaż jakby coś oraz dwie pary rąk do pomocy i jeszcze jedna opalarka Toyo więcej :diabelski_usmiech
                              No to faktycznie nie wiem czy cie nie odwiedze k Dzisiaj bedziesz na spocie ?
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz

                              • arci9
                                RS
                                • 2004
                                • 2007

                                #90
                                Zamieszczone przez Samiec
                                Zamieszczone przez arci9
                                wpadaj do mnie to Ci pomogę, będzie garaż jakby coś oraz dwie pary rąk do pomocy i jeszcze jedna opalarka Toyo więcej :diabelski_usmiech
                                No to faktycznie nie wiem czy cie nie odwiedze k Dzisiaj bedziesz na spocie ?
                                Taki mam zamiar...jak od dawna - wysłałem Ci priva coby wątku nie zaśmiecać....
                                sorry za OT.

                                Komentarz

                                • LIFE
                                  Ambiente
                                  • 2005
                                  • 183

                                  #91
                                  Zastanawiam się czy wyciszenie samymi matami wystarczy.
                                  Może otwory technologiczne w drzwiach trzeba najpierw zakryć blachą a potem dopiero zakleić matami ?
                                  Power is nothing without control !
                                  "Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)

                                  Komentarz

                                  • misiekwaw
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7715
                                    • Ford

                                    #92
                                    Zamieszczone przez LIFE
                                    Zastanawiam się czy wyciszenie samymi matami wystarczy.
                                    Może otwory technologiczne w drzwiach trzeba najpierw zakryć blachą a potem dopiero zakleić matami ?
                                    najlepiej całe zaspawać
                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                    http://www.disi-tune.pl
                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                    Był WRX
                                    Była Octa

                                    Komentarz

                                    • LIFE
                                      Ambiente
                                      • 2005
                                      • 183

                                      #93
                                      Widzę, że MisiekWAW próbuje być zabawny albo troszkę złośliwy, :diabelski_usmiech

                                      Chodzi o to żeby wzmocnić konstrukcję drzwi, w Octavi I otwory są dość wielkie.
                                      Na innym forum znalazłem fotki, które dotyczyły takiego sposobu wygłuszenia



                                      link do fotek



                                      Obudowa głośników domowych nie jest zbudowana z mat bitumicznych tylko z twardych materiałów.
                                      W samochodzie (teoretycznie) zastosowanie takiego rozwiązania jest jak najbardziej zasadne ale nie wiem jak to się sprawdza w praktyce. Trzeba by było wycinać z blachy odpowiednio dopasowane kawałki i przykręcać je blachowkrętami. Dopiero na to położyc miękkie maty i dodatkowo pomiędzy drzwi a tapicerkę włożyć warstwę cienkiej gąbki (po to żeby tapicerka nie wpadała w drgania.
                                      Power is nothing without control !
                                      "Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)

                                      Komentarz

                                      • misiekwaw
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 7715
                                        • Ford

                                        #94
                                        Zamieszczone przez LIFE
                                        Widzę, że MisiekWAW próbuje być zabawny albo troszkę złośliwy, :diabelski_usmiech

                                        Chodzi o to żeby wzmocnić konstrukcję drzwi, w Octavi I otwory są dość wielkie.
                                        Na innym forum znalazłem fotki, które dotyczyły takiego sposobu wygłuszenia



                                        link do fotek



                                        Obudowa głośników domowych nie jest zbudowana z mat bitumicznych tylko z twardych materiałów.
                                        W samochodzie (teoretycznie) zastosowanie takiego rozwiązania jest jak najbardziej zasadne ale nie wiem jak to się sprawdza w praktyce. Trzeba by było wycinać z blachy odpowiednio dopasowane kawałki i przykręcać je blachowkrętami. Dopiero na to położyc miękkie maty i dodatkowo pomiędzy drzwi a tapicerkę włożyć warstwę cienkiej gąbki (po to żeby tapicerka nie wpadała w drgania.
                                        po lusterkach strzelam że to było SC... wracając do tematu... IMO robienie czegoś takiego do amatorskiego słuchania muzyki to jak strzelanie z grubej berty do muchy...
                                        ale może się mylę i przygotowujesz auto do startu w zawodach CA, to przepraszam
                                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                        http://www.disi-tune.pl
                                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                        Był WRX
                                        Była Octa

                                        Komentarz

                                        • Purchawa
                                          Admin
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 8007

                                          #95
                                          Zamieszczone przez LIFE
                                          Widzę, że MisiekWAW próbuje być zabawny albo troszkę złośliwy, :diabelski_usmiech
                                          Misiek napisal troche zlosliwie bo IMO to co proponujesz to juz przerost formy nad trescia.
                                          Naprawde jezeli nie jestes super audiofilem i nie planujesz jakiejs mega wypasnej zabudowy to same maty w zupelnosci wystracza.
                                          Ja mam same maty, tylko dobrze polozone i wszystko gra jak dla mnie super. I zadnych drgan nie ma.
                                          IMO zamiast wydawac dodatkowa kase na "nadplanowe" wygluszanie, proponuje zrobic sobie profilowane kierunkowo podstawki pod tweetery. Mam tak u siebie i roznica w slyszeniu niektorych dzwiekow, instrumentow jest znaczna w porownaniu do seryjnego miejsca, a mowie od razu ze slon nadepnal mi w dziecinstwie na ucho. :twisted:
                                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                          STOP ECO-TERRORISM!

                                          Komentarz

                                          • Nexus6
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 4847
                                            • Volkswagen

                                            #96
                                            najlepiej jak ktoś robi amatorskie CA w oparciu o zabudowę zawodniczą

                                            Panowie trochę pomyślunku i czopeczek na wstrzymanie
                                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                            Komentarz

                                            • LIFE
                                              Ambiente
                                              • 2005
                                              • 183

                                              #97
                                              Ja mam same maty, tylko dobrze polozone i wszystko gra jak dla mnie super. I zadnych drgan nie ma.
                                              IMO zamiast wydawac dodatkowa kase na "nadplanowe" wygluszanie, proponuje zrobic sobie profilowane kierunkowo podstawki pod tweetery.
                                              Sugerujesz, że rozwiązanie wygłuszenia takie jak w tym SC to jest przerost formy nad treścią ? Może masz rację, ale ja lubię mieć coś porządnie zrobione, dlatego biorę pod uwagę nawet takie rozwiązania, mam zamiar tym autem pojeździć długo.
                                              Naczytałem się na róznych forach informacji nt. wygłuszenia matami i generalnie problemem jest zachowanie się mat w zimie (twardnienie). Dynamaty rozwiązują problem ale są cholernie drogie a Polskie APP lub BOLL mogą się łamać i w ujemnych temperaturach brzęczeć.
                                              Druga sprawa to pierścienie z MDF pod głośnik-bez nich wygłuszenie nie jest w pełni skuteczne a w tej chwili brak jest gotowych rowiązań na rynku. Nikt nie chce się męczyć z wykonaniem tych części na zamówienie (no chyba, że za odpowiednią :szeroki_usmiech kasę)
                                              A tak swoją drogą ciekawe jak wygląda to profilowanie tweeterów i gdzie to można dostać (na pewno ręczna manufaktura).

                                              P.S.
                                              Sorry, że zapytam o taką banalną rzecz, możecie się śmiać - co to znaczy "IMO" ? :szeroki_usmiech
                                              Power is nothing without control !
                                              "Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)

                                              Komentarz

                                              • pantol
                                                Elegance
                                                • 2004
                                                • 754

                                                #98
                                                Zamieszczone przez LIFE
                                                P.S.
                                                Sorry, że zapytam o taką banalną rzecz, możecie się śmiać - co to znaczy "IMO" ? :szeroki_usmiech
                                                IMO -> In My Opinion -> Moim zdaniem
                                                Jarek "Vinci"

                                                Komentarz

                                                • Purchawa
                                                  Admin
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 8007

                                                  #99
                                                  Zamieszczone przez LIFE
                                                  Sugerujesz, że rozwiązanie wygłuszenia takie jak w tym SC to jest przerost formy nad treścią ? Może masz rację, ale ja lubię mieć coś porządnie zrobione, dlatego biorę pod uwagę nawet takie rozwiązania, mam zamiar tym autem pojeździć długo.
                                                  Jezeli chcesz tak zrobic, to przeciez nikt Ci tego nie zabroni. Tylko stwierdzamy fakt, ze to jest lekki przesadyzm.

                                                  Zamieszczone przez LIFE
                                                  Naczytałem się na róznych forach informacji nt. wygłuszenia matami i generalnie problemem jest zachowanie się mat w zimie (twardnienie). Dynamaty rozwiązują problem ale są cholernie drogie a Polskie APP lub BOLL mogą się łamać i w ujemnych temperaturach brzęczeć.
                                                  Szczerze to nawet nie wiem jakimi matami mam wygluszone, ale nie zauwazylem zeby jakos w zimie inaczej gralo, a auto stoi pod chmurka.

                                                  Zamieszczone przez LIFE
                                                  Druga sprawa to pierścienie z MDF pod głośnik-bez nich wygłuszenie nie jest w pełni skuteczne a w tej chwili brak jest gotowych rowiązań na rynku. Nikt nie chce się męczyć z wykonaniem tych części na zamówienie (no chyba, że za odpowiednią :szeroki_usmiech kasę)
                                                  Ja nie mam tego pierscienia ze wzgledu, ze nie dojechal na czas, a instalacja musiala sie odbyc w niezmienionym terminie. Standardowe mocowanie jest usztywnione matami i czyms tam jeszcze.

                                                  Zamieszczone przez LIFE
                                                  A tak swoją drogą ciekawe jak wygląda to profilowanie tweeterów i gdzie to można dostać (na pewno ręczna manufaktura).
                                                  No tak, robota reczna i dosc kosztowna, ale IMO warto.

                                                  Zamieszczone przez LIFE
                                                  P.S.
                                                  Sorry, że zapytam o taką banalną rzecz, możecie się śmiać - co to znaczy "IMO" ? :szeroki_usmiech
                                                  "In My Opinion"
                                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                                  Komentarz

                                                  • Sebastian_M26
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 1823
                                                    • Superb II (3T4)

                                                    Przykręcanie blach blachowkrętami do drzwi itp wynalazki to zwykłe niszczenie auta, a ulepszenia stosowane w konkursach na wyciskanie dB są pozbawione praktyczności i trwałości dla normalnych ludzi.
                                                    Jak będe u siebie robił wygłuszenie kupie mate polimerową ( myśle takową założyć bo w czasie mrozów nie będzie mi trzaskać i cena 20zł za 50x50cm to daje ze 100 na drzwi)
                                                    Pozatym nie zakładam wzmacniacza na 10kW
                                                    a może by tak:

                                                    ! powkładać szyby i blachy pancerne( co najmniej 5mm blacha i 15mm szyba) oczywiście wszystko na stałe,zaspawać wszystkie szczeliny w karoseri, przy okazji wspawać klatke aby nasze radio 4x28W nie rozerwało karoseri

                                                    czy ktoś może ma podobne do mnie sugestie????
                                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...